miercuri, 26 august 2009

Rosii umplute cu doua creme/Pomodorini alle due creme


Un aperitiv usor de facut, delicios si care dispare imediat de pe masa. Reteta o am din revista "Un mese in cucina * agosto".
Avem nevoie de:
  • 20 rosii micute
  • 250 g brinza tip philadelphia
  • 150 g prosciutto cotto/sunca presata
  • o legatura de patrunjel
  • o legatura de busuioc
  • 2 linguri de brandy
  • o lingura de ketchup
  • piper
  • sare
Incepem intii sa preparam cele doua creme. Impartim in mod egal brinza, pe care o punem in doua castronele. Intr-unul adaugam lingura cu ketchup si o lingura de brandy (la alcool am renuntat pentru ca minca si domnisorica noastra)


Curatam, spalam si uscam bine patrunjelul si busuiocul, rupem frunzulitele la ambele "verdeturi", nici nu stiu daca e corect sa spun asa... le taiem marunt sau le bagam in robot, dar atentie, daca nu sint uscate bine, nu vom reusi sa le maruntim in robot.

In al doilea castronel adaugam patrunjelul si busuiocul si o lingura de brandy.
In revista au uitat sa scrie ce trebuie facut cu restul ingredientelor, asa ca aici am inventat. Am maruntit prosciutto cu instrumentul din imagine
si am impartit in mod egal in cele doua castronele
am adaugat un pic de piper macinat si foarte putina sare, pentru ca prosciutto are destula, am amestecat incetisor cu furculita, pina cind am obtinut cremele din imagine, pe care le-am dat la rece in frigider, ca sa se intareasca brinzica.
Trecem la curatatul rosiilor (reteta originala era cu ardei, dar eu m-am folosit de ingredientele culese din gradina). Spalam rosiile, le taiem capacelul de deasupra, iar cu cutitul taiem usurel imprejurul miezului de rosie, dupa care cu o lingurita extragem miezul si semintele
asezam toate rosiile pe hirtie absorbanta, cu partea fara capacel in jos, pentru a se scurge bine apa din ele. Le lasam asa, cam 20-30 minute. Asta e cea mai migaloasa operatiune...
Scoatem cremele de la frigider si incepem sa umplem rosiile, eu m-am folosit de pistolul pentru prajituri.
Rosiile cu ketchup au disparut destul de repede, iar Isabella a spus sa nu cumva sa mincam din ele pentru ca sint ale ei... deci... pentru copiii mofturosi ca motata mea, sint ideale.
Le bagam din nou in frigider si le scoatem in momentul servirii.
Inca o poza privita in ochi si gata, va las sa respirati pina la urmatoarea reteta.
Pofta mare !!!

4 comentarii:

  1. Mie cate portii imi dai?Farfuria o am pregatita. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am pregatit pentru miine, vezi ce ajutor de nadejde ai ?! Ce zici ajung ?

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca e interesanta si rapida. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de vizita, Webber ! Sa stii ca sint si foarte gustoase, nu doar rapid de facut. O zi buna !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !