joi, 4 februarie 2010

Triunghiuri cu foi de napolitana


Nu va imaginti ca e cine stie ce reteta.... nu...
Sint foi de napolitane umplute cu crema de mascarpone
Ingrediente:

* 2 foi de napolitana
* 125 g mascarpone
* 70 g de nuci macinate
* 75 g ciocolata

Facem intii crema. Topim ciocolata, adaugam nucile si mascarponele si vom obtine crema... Daca, cumva se intareste un pic crema, o bagam in MO pentru doua minute si crema va deveni molcuta.
Pe prima foaie de napolitana, intindem frumos crema de mascarpone


punem a doua foaie deasupra, apoi am pus o greutate deasupra si l-am lasat pina s-au lipit bine foile cu crema. A doua zi le-am taiat in triunghiuri si le-am servit cu cafeluta calda. Daca dorim, putem topi un pic de ciocolata si decoram foaia de napolitana. Pentru gustul meu de destul de dulce si n-am riscat sa pun pe mine prea multe grame (a se citi kg) ...

6 comentarii:

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !