joi, 10 iunie 2010

Biscotti pasticceria


Acesti biscuiti deliciosi, i-am facut de ziua Isabellei. Se fac repede si ceea ce e importat, se pot face cind vrea fiecare, pentru ca se pot pastra cca doua saptamani intr-o cutie de metal inchisa ermetic, asa zice Laura, la mine nu au rezistat mai mult de 2-3 zile.

Ingredientele folosite de mine, pentru toata echipa biscotoasa...
  • 300 g unt la temperatura camerei
  • 150 g zahat praf
  • 2 oua mari
  • 250 g faina
  • 2 lingurite rase cu praf copt
  • putina sare
  • arome(am pus jumatate de fiola de esenta de migdale)
  • bucatele de ciocolata /pe post de mot al biscuitelui
  • ciocolata pt glazura


Amestecam untul cu zaharul, eu am bagat mixerul in ele pentru ca untul era foarte moale, intii la cea mai mica viteza, iar pe parcurs am marit viteza si am mixat pina am obtinut o crema fina.
Adaugam ouale, sarea si esenta si mixam in continuare, pina se amesteca bine ingredientele.

Amestecam faina cu praful de copt si in timp ce mixam compozitia, adaugam cite o lingura de faina, pina incorporam toata cantitatea.
Din aluatul obtinut, am facut bilute cit o nuca, eu le-am cintarit, ca sa iasa toate la fel de mari. In tava de la aragaz tapetata cu hirtie de copt, am asezat biscuitii, le-am pus in centru cite o bucatica de ciocolata, apoi i-am apasat foarte putin cu furculita.
Cum am avut de multe ori probleme cu fursecurile care contin mult unt, am bagat tavile in frigider, timp in care am incalzit cuptorul la 250 de grade.

Am lasat circa 20 de minute sa se preincalzeasca cuptorul, apoi am bagat tava timp de 3 minute, dupa care am coborit temperatura la 220 de grade si am mai lasat circa 8 minute. Atentie ca se rumenesc foarte repede.
Vedeti ca un pic de margine s-au cam rumenit. Am tras usurel hirtia de copt pe masa de lucru ca sa se raceasca biscuitii, apoi am luat cite unul si cu ajutorul unui penson am periat un pic marginile, la cei care erau rumeniti. Am topit ciocolata, apoi i-am glazurat i-am trecut prin nuca de cocos (o parte), altii prin migdale macinate, i-am pus pe gratar si i-am lasat la uscat. O poza cu toata echipa de biscuitei...



6 comentarii:

  1. arata exceptional de bine,nu ma mira ca nu au rezistat...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bunatateeee ai facut yummy
    te pup ,,,,pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. buni rau de tot.....pupici si un sf.de saptamana minunat

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Alison ! Eu am fost multumita ca si-au pastrat forma, ca am patit-o de multe ori sa se turteasca... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Alina ! Pupici si week-end placut !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !