duminică, 23 ianuarie 2011

Fursecuri cu philadelphia


Poftiti, serviti, delicioase... sint nemaipomenit de bune si usor de facut.
Ingrediente pentru 33 de fursecuri:

* 100 g de philadelphia
* 350 g faina
* 140 g zahar praf
* un galbenus de ou
* jumatate lingurita de praf de copt
* 100 g unt
* un praf de sare

 pentru decorat fursecurile am folosit:
* ciocolata alba topita
* gem de zmeura
* cirese negre din dulceata
* dulceata de dovleac
* zahar praf vanilat 


Intii mixam bine untul moale impreuna cu zaharul, adaugam brinza philadelphia, un picut de sare si galbenusul. Mixam bine ingredientele, dupa care adaugam faina cernuta impreuna cu praful de copt. In reteta originala scria ca trebuie sa framintam aluatul cu miinile pe masa de lucru, eu am mixat totul, vom obtine un aluat molcut, nu lipicios, dar foarte usor de lucrat.
Am cintarit aluatul si l-am impartit in bilute de cca 22 g una, le-am asezat in tava tapetata cu hirtie de copt, am facut o gaurica in mijloc (puteti sa o faceti adinca pentru ca ele cresc cit stau in cuptor) si le bagam in cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru 20 de minute.
Cind acestea s-au racit, le umplem cu gemuri/creme, presaram zaharul praf si servim... hmmm... deja s-au terminat... trebuie sa fac din nou...
Reteta e de la brinza philadelphia.





6 comentarii:

  1. Da te-ai pus pe philadelphia nu gluma,,,,arata parca sunt gemene,,,,toate la fel,super,,,,,Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase si colorate sunt... Te pup si o duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirelus, eram "pusa" pe mascarpone, cu philadelphia, abia acum incep... hi, hi... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Sara ! Pupici si o duminica minunata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea, am facut aceste fursecuri si sint pur si simplu incintata cit de bune sint si cit de usor sint de facut.Multumesc inca o data de reteta.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Lale ca ai incercat reteta si mai ales ma bucur ca ti-a placut. Au doar o problema fursecurile astea, dispar prea repede... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !